Book 1:1 samtale
Se adresse

Velkommen til RTI Fodbold

Fællesskab, udfordringer og boldglæde er i fokus i fodboldafdelingen.
Vores yngste medlemmer starter med at lege med bolde allerede imens de går i børnehave.

RTI Fodbold er en afdeling med plads til alle. Vi betragter det som vores fornemste opgave at give vores medlemmer gode idrætsoplevelser i fællesskab med andre.
Samtidig ønsker vi at udfordre og medvirke til at dygtiggøre vores fodboldspillere. Det skal være
sjovt at være med – og vi må gerne vinde engang imellem!

Tidligt i gang
I fodboldafdelingen lægger vi vægt på, at børnene tidligt stifter bekendtskab med fodbold.
Derfor tilbyder vi i samarbejde med vores lokale børnehave et modul, som hedder boldlege. På dette hold er der fokus på motorik, leg og bevægelse med bolde, selvfølgelig!

Struktur
De fleste hold deltager i DGIs turnering. Tilknyttet samtlige hold er – udover træneren - en holdleder, som sørger for planlægning og organisering i forbindelse med turneringsdeltagelse og andet praktisk.

D. 2 april 2023 løb RTI's fodbold børn indløb med AC Horsens ved kampen mod AaB.

Kluboplysninger

Riis-Tebstrup If

klubnr: 1030940
Kreds: DGI Sydøstjylland Fodbold