Tilmelding til en aktivitet i RTI - Gymnastik

• 0-5 år = 300 kr. for vintersæsonen
  • 6-10 år = 400 kr. for vintersæsonen
  • 10-18 år = 500 kr. for vintersæsonen

Multikontigent for børn (0-18 år)
Ønsker man at ens barn skal deltage på mere end et hold, gives der 75% rabat på de efterfølgende hold som barnet deltager på.
Se vejledning, længere nede på siden, under boksen Multikontigent

En vigtig detalje: Husk at tilmelde i barnets eget navn og ikke forældrenes da RTI kun modtager kommunalt tilskud for vores børnemedlemmer.

Priser for voksenhold fremgår ved tilmelding.
Gymnastikudvalget

Multikontigent

For at opnå rabat på det, eller de, efterfølgende hold som barnet tilmeldes, gøres følgende:
  1. Tilmeld barnet til det første hold, på normal vis - til fuld pris!.

2. Tilmed herefter barnet til multikontigent-holdet (nedenfor her) hvor barnets alder er gældende, f.eks. "Multikontigent 0-5 år 75% rabat"
  3. Tilmeld bagefter (efter at pkt. 2 er gennemført) det eller de hold som barnet også skal deltage på - prisen tilrettes herefter automatisk ved tilmeldingen.