Book 1:1 samtale
Se adresse

Badminton er for alle.

Hele din krop kommer i gang i badminton. Og så skal du også bruge de små grå til at udtænke dit næste slag.

RTIs badmintonafdeling har knap 100 aktive medlemmer fordelt på motionister, børne- og ngdomsspillere.
Badminton er nemlig en oplagt mulighed for at få motion og have det sjovt samtidig. Smidighed, hurtighed, og udholdenhed er noget af det, man som badmintonspiller bliver rigtig god til. Og så skal du også bruge de små grå til at udtænke placeringen af næste returnering eller serve-es.

Kom nemt i gang
Det er nemt at komme i gang med badminton. Et par gode sko og en begynderketcher er alt, hvad der kræves. Med muligheden for at spille såvel double som single er badminton en sport for både individualister og holdspillere.

Øvede
Hvis du er fra 11 til 17 år og er lidt mere øvet og måske gerne vil deltage i turneringskampe, så er Rolf Hjortlund klar til at træne dig fra klokken 17.00 til kl. 18.30 om onsdagen.

Seniorer og motionister
Foreningens seniorer og motionister spiller fra klokken 18.30 til 22.30 hver onsdag, hvor man har en lektion på en time.

Rita Søndergaard
Tlf. 2089 7572