Velkommen til RTI Håndbold

RTI Håndbold vil være kendt for at være et sted, hvor fællesskabet og lysten til håndbolden, skal være drivkraften. Der skal være plads til alle, og når man går derfra, skal man have lyst til at komme igen.

Med fokus på fællesskab og kammeratskab i klubben, tror vi på vi kan skabe omdrejningspunktet for det enkelte holds sportslige ambitioner og sociale relationer.

Udfordringer for både spillere og trænere skal til stadighed fornyes. Det er vigtigt for os, at alle udfordres ud fra netop deres sportslige niveau.

Sjov og leg vil være en naturlig del, af det at gå til håndbold i RTI. Der vil til stadighed være øget fokus på dette på ungdomsholdene – dog er der altid plads til en gang leg til senior træning.

Konkurrence vil altid være en naturlig del af håndboldspillet, men det er vigtigt, at børnene lærer at forholde sig til sejre og nederlag, som er en del af det, at udvikle sig som spiller i en holdsport.

Her på hjemmesiden kan du løbende holde dig opdateret om aktiviteterne i RTI Håndbold. Har du spørgsmål, kommentarer, forslag til projekter for RTI Håndbold, ideer til hjemmesiden eller har du noget andet på hjertet, vil vi opfordre dig til at kontakte os.

Mange Sportslige Hilsner
Håndboldudvalget

Målsætning og organisation

RTI Håndbold er et sted for alle, hvor vi giver plads uanset alder, køn, niveau eller ambitioner.

RTI Håndbold vil være kendt som en velfungerende gren af RTI IF, hvor vi har fokus på trivsel og godt humør, og hvor vi giver plads til alle uanset alder, køn, niveau eller ambitioner.
Vi arbejder målrettet for at involvere både spillere, trænere, forældre, udvalg og skole i aktiviteterne i RTI Håndbold, således vi alle hjælper med at motivere vores unge til at dyrke idræt på et socialt og sportsligt plan, for derigennem at styrke hele klubben og lokalsamfundet.

Organisatorisk er håndboldafdelingen bygget op af et udvalg som varetager forskellige ansvarsområder på den administrative og eller sportslige side.

Hver håndboldhold har tilknyttet en træner og hjælpetræner som ansvarlige for holdet, og til at støtte op om dem, er håndboldudvalget, samt bestyrelse og andre forældre.
Klubben har hjemmebane i Ejer Bavnehøj Hallen, hvor vores fornemmeste opgave er at hjælpe hinanden med at give såvel unge, som gamle nogle dejlige oplevelser, så de syntes det er sjovt at komme til håndbold i hallen!!!