Tilmelding til et hold i RTI - Badminton

• 0-5 år = 300 kr. for vintersæsonen
  • 6-10 år = 400 kr. for vintersæsonen
  • 10-18 år = 500 kr. for vintersæsonen

Multikontigent for børn (0-18 år)
Ønsker man at ens barn skal deltage på mere end et hold, gives der 75% rabat på de efterfølgende hold som barnet deltager på.
Se vejledning, længere nede på siden, under boksen Multikontigent

En vigtig detalje: Husk at tilmelde i barnets eget navn og ikke forældrenes da RTI kun modtager kommunalt tilskud for vores børnemedlemmer.

Priser for voksenhold fremgår ved tilmelding.
Sæsonen er fra den første onsdag  i september og slutter den sidste onsdag i april.
Kontigentet bliver betalt, via betalingskort / MobilePay, ved tilmelding.

Man har 3 gratis prøvelektioner som ny spiller, hvis man ønsker det.

Multikontigent

For at opnå rabat på det, eller de, efterfølgende hold som barnet tilmeldes, gøres følgende:
  1. Tilmeld barnet til det første hold, på normal vis - til fuld pris!.

2. Tilmed herefter barnet til multikontigent-holdet (nedenfor her) hvor barnets alder er gældende, f.eks. "Multikontigent 0-5 år 75% rabat"
  3. Tilmeld bagefter (efter at pkt. 2 er gennemført) det eller de hold som barnet også skal deltage på - prisen tilrettes herefter automatisk ved tilmeldingen.